welcome to my official blogie> do follow my blog and for sure i will follow you back. thanks fer cooperate all :)

Thursday, December 30, 2010

WTF!

Oke setelah brape abad aku ta update blog nieh. akhir nyee aku dapat bukak semule blog aku nieh. da lame ta bkak sebb lupee dho email dgn pass die. tp tbe tbe da bole bukak err layan je laaa. oke itu tade hal laa. ta kesa. mcm ta penting sngt

oke yg ini mcm pnting sikit laaa. itu hari c die da jnji tana mgtal lgi. so aku bg chance laah kn. sory to said laa untk c die sebb aku ter add laki kt fb sebb that time mcm saket hati gilee pasal kjadian yg ta diingini tuh. yg pnting berkait rapat dgn seorang perempuan yg berasal dr jb err area skudai kott rumah die.

then da tutup laa crite pasal tuh n aku cabar die dlete friend prempuan konon na buat mcm bf mbe aku yg sorang nie RAHIL ZAKARIA err opss ex bf kott. oke then die dlete laa friend err itu pon ta smue laa kn ^^ err ta kesa laaa.

n now die g add add perempuan lg tau err oke ta kesa laa en lantak laa kaw na add brape rmai perempuan lgi tapi kn kn jgn laa over sngat bhai. comment gmba perempuan tutttt then mention pasal kale *** err adoi malu laaa aku sebgai seorang yg begelar perempuan dgn status TAKEN! haihh dah tade bnde lain keh na mention? err aku kn kn tade laa smpai na g comment gmba laki then mention pasal tuttt keh ape keh.

grr! cakap pon ta gune. lagi na bebel pnjang pon ta gune sebb dah memng L*** mcm gitu kn. oke soryy untk laki laki yg bace blog nieh. susun sepuluh jari di atas fact yg menyakit kn hati. na buat mcm mane memng SUDA TERANG LAGI BESULUH KAN!

kisah ini tidak ade kene mengena dgn yg hidup atau yg suda mati
tapi kisah ini kene mengene dgn perasaan perempuan yg sedang saket hati
maaf di minta untk sesiapa yg terasa hati

YANG BENAR
EYKA ZULAIKHA

No comments:

Post a Comment

thanks for comment yeh sayang :)